1297950420_img-d41d8cd98f00b204e9800998e 1297950428_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Nyt täytyy ensiksi pahoitella, etten ole reagoinut blogitunnustuksiin. Olen niistä erittäin iloinen ja laitan niitä mielelläni eteenpäin. Nyt näyttää kuitenkin siltä, että olen pahasti myöhässä (pitkästä sairasteluista johtuneesta saamattomuudesta johtuen) ja tunnustuksia näkyy jo monissa blogeissa. Niinpä totean kaikille bloggaajille, että kiitos teille kun jaatte oman harrastuksenne blogin välityksellä. On ilo seurata blogejanne! 
Tunnustuksien jakajille (Merja, IidaSanttu, Kaisa, Kikka, Jaana ) kiitos, että seuraatte blogiani! Tässä 7 faktaa minusta.
1. Olen koulutukseltani kielenkääntäjä, enkä silti ole vielä jaksanut kirjoittaa blogia muilla kielillä (tosin käännöshommia en tee, vaan teen ohjelmointi- ja tietokantatöitä).
2. Harrastan "hevoskuiskausta".
3. Kun aloitimme mieheni kanssa seurustelun, halusimme harrastaa yhdessä. Niinpä aloitin lennokkien rakentamisen ja mies aloitti ratsastuksen.
4. Lempivärini oli ennen sininen, mutta lasten syntymän myötä lempiväriksi vaihtui punainen ja ruskea.
5. Rakastan leipomista. 
6. Lapsuuden unelma-ammattini oli "iskelmälaulaja" (aina kun lauloin, veljeni käski minun lopettaa kiljumisen...)
7. Olen asunut 5 eri maassa (Suomi, Saksa, Englanti, Belgia, Usa).

Ja vielä erityiskiitos Jaanalle! Sain häneltä aivan ihanaa postia voitettuani blogiarvonnassa. Kertakaikkiaan mahtavan muhkea paketti kaikkea ihanaa nukkekotitavaraa! Tämä tuli juuri oikeaan aikaan piristämään, sillä olen jo viikon verran makoillut sängyssä sairastaen. Supersuuret kiitokset!

1297948315_img-d41d8cd98f00b204e9800998e